4 Ekim 2015 Pazar

İzmir'de Lokma





Merhaba arkadaşlar.
Size bir İzmirli olarak ,geldiğinizde karşılaşabileceğiniz
bir hayır işinden bahsetmek istiyorum. Lokma döktürmek diye bir adet vardır.
Tabi resimdeki gibi küçük veya aynı bildiğimiz pişi şeklinde olanları mevcuttur.  İkisi de
damak tadına uygun sevimli tatlılar. He pişi demişken bir nevi pişiye şerbet dökmüşsünüz
gibi düşünebilirsiniz. Evde denerseniz olur mu bilmem biz denedik yaklaşık diyelim :D
Tabii asıl amaç hayır hasenat ama o sıraya girip lokmayı beklemek , sıradaki kap kaçak getirmiş 
teyzemizle muhabbet etmek ve sonunda afiyetle yemek ayrı bir sosyal sorumluluk gibi efendim.
Yiyen,yemiş ve yiyecek herkese afiyetler olsun....


Çilek

8 yorum:

  1. Ay benimde canım aşırı lokma çekiyordu :) Bunuda görünce iyice fena oldum :)

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda sokak başında denk gelir inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. blog keşif etkinliğinden geldim ben de beklerim sevgiler
    www.soslubadem.blogspot.com
    http://kelepirkitapci.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bende blog keşif etkinliğinden geldim banada beklerim
    sevgiler =)
    http://tarifdunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım :) takibe aldım banada beklerim ayrıca okumayı seven herkesi bloğuma beklerim :) http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,blog keşif etkinliğinden geliyorum. Takipteyim, bloguma da beklerim.

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil