3 Ekim 2015 Cumartesi

Merhaba Blogger




                 Merhaba arkadaşlar,
      
        Blog yazmak uzun süredir yapmayı düşündüğüm fakat bir türlü hayata geçiremediğim bir eylemdi şu anda sizlerin huzurunda gerçekleştirmiş bulunuyorum.Umarım tarihi bir ana şahitlik ediyorsunuzdur. :)
     Peki burada neler var?
  Okuduğum kitaplar, gezdiğim yerler, aklıma gelen fikirler ve ürün yorumları gibi çok çeşitli konular üzerinde olacak bu konular eksilebilir artabilir. Hangi konu hakkında daha çok yazmayı seversem o noktaya kanalize olmayı düşünüyorum.Umarım okuyucular içinde yazan bizler içinde keyifli bir blog olur.
   Bizler diyorum çünkü isminden de anlaşıldığı üzere iki kişilik 
bir blog ama kiviyi konuk yazar sayabiliriz. Daha çok ben (yani çilek) ilgileneceğim.Haftalık düzenli olarak  değişik yayınlar görebilirsiniz.

  
      Takipte kalın sevgiler. 

        
         

1 yorum:

  1. aramıza hoşgeldiniz :)bende yeni blog dünyasına adım atanlardanım. nacizane bir öneri izleyiciler butonunuz var ama aktif değil sanırım :)

    YanıtlaSil